tisdag 10 februari 2009

My happiness depends on you.

Hej, det var ju år sedan! haha ^^


Jag kände mig bara tvungen att lägga upp denna videon när Jill Johnsson sjunger Dolly Partons låt "Jolene"



Hon har en sådan kraftfull röst! För er släktingar så vill jag berätta att jag kanske ska uppträda denna låten helt själv på vårkonserten.. det beror på vad min lärare Britt-Louise tycker. Jag ska till Kören idag och där får vi se vad hon säger..

Jag är sjukt chokladsugen och undrar varför jag inte kan vara jättesugen på något nyttigt istället som typ morötter!!?

mern jag åt en clementin innan och det satt riktigt fint!

Ni får ha det så bra sålänge!

KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Frida.
Du e tuff du..men det är bra,man ska tro på sej själv.Jill sjunger jättebra,har alltid gillat henne.Hon har alltid varit
vanlig ingen diva,som vissa andra!
Kram Mormor.