måndag 5 januari 2009

NYÅR 08-09!

Bättre sent än aldrig! ;)


Nyår spenderades på lite olika ställen! Jag var först och åt supergod middag hos Katie, där en massa andra töser också var! Det blev fläskfilé, lövbiff, pommes, sallad, varma bullar och en massa goda såser! Jag tog för mig men orkade såklart inte så mycket som jag hade planerat..

Efter en stund gick jag och Johanna hem till mig.. Mina föräldrar hade folk hemma så vi snackade lite med dom. 23:15 började vi gå ner mot stan.. Vi skulle vara på torget för att titta på raketerna!


Man träffade många bekanta där nere, vilket var väldigt trevligt! :)

Efter smällandet gick jag och Johanna hem till Matilda där hon och några kompisar höll till.. vi snackade och spelade spel.. vi hade allmänt trevligt (:
Sedan sov Johanna hos mig..


Denna låten spelas mycket när jag och mina vänner har paaarty paarty! Vi ungdomar gillar sånthär!



Man ska ha den på hög volym med mycket bas! ;D

HAAAAY!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa om ditt Nyår, har sett bilderna på mammas blogg när ni"snackade".
Låten var en riktig svängig partylåt tyckte även jag.
Kramiz

Zezzanpezzan sa...

Ja nyår blev verkligen lyckat! Ni var så snofsiga du & Johanna! Pinglor!! ;o)
Nu har vi ett helt nytt orört år framför oss då mycket kul kommer att hända!! Spännande!!!!
Lav U snäckan!