tisdag 16 december 2008

Rediga sista vecka!

Haaaay!

svar till Rickard och Jessica:
Ja, det är superbra med mig och läppen läker finfint! :D


Det är som sagt sista veckan innan jullovet och ikväll ska jag och mina föräldrar mysa med lättglögg och ris á la malta!


Visst var det läskigt med jordbävningen imorse? Själv har jag ingen aning eftersom jag sov som en inlagd gurka.. jag drömde att jag åkte bananbåt på Chiles västkust..


Michelle hade sovit över hos mig och både hon och mamma hade märkt det.. varför ska jag missa allt som är spännande?

hahahha.. Johan glans är bäst!

Haj!

4 kommentarer:

Zezzanpezzan sa...

Haha, ja jag fattar inte att du inte märkte av jordskalvet. Michelle var ju helt omtumlad medans du var helt lost! Du har alltid varit ett sömntryne och svår att väcka!!! :o)
Ja Johan är urkul!!!

Anonym sa...

Ja Johan är bäst tycker jag med.
Kramen från oss

Anonym sa...

Ha,ha ha...lost in space som vanligt!
Men det var du inte i kyrkan...så bra ni sjöng..
julstämningen infann sej meddetsamma,MYSIGT!
Vi syns på julafton.
POK MORMODERN

Anonym sa...

snar till mormor:
Vadå lost in spaceeee?? :O haha:P