söndag 7 december 2008

It's my life!

Hej!

Hörde nyss Robins uppträdande av Bon Jovis låt "It´s my life". Det lät verkligen inte bra! Shame, shame, shame..


Denna helgen har varit riktigt lugn! I fredags hade vi studiedag. Jag körde först lite med pappa. Sen åkte jag ut till farmor.. Vi gjorde en egen slags sushi och bakade mandel- och dumlekakor! ;9



Jag serv verkligen fram emot denna kommande veckan! Jag ska uppträda med kören i församlingen och pierca sidan på överläppen. yippie! :D

Mina föräldrar åker till Danmark på tisdag så då ska jag bo hos mormor och morfar! Det är alltid mysigt! Sen kommer mamma och pappa hem på torsdag!

Idag ska jag ut och köra lite, sen ska jag träffa Josefin! Det var längesedan jag träffade min lilla smurf! :(

Jag och mamma har passat Walter.. han sov hos oss frn igår till idag.. han är världens sötaste! Vi hoppade i sängen, åt glass och lekte med tomtar.. ^^

Nu ska jag gå och vara lite social..

HAJ!

/fw .

3 kommentarer:

Zezzanpezzan sa...

Ja, visst har vi haft en mysig helg!! Kagorna som du baga ble redet supergoa!!! Mums!
Ja, du har en tokigt späckad onsdag att se fram emot. Hoppas nu bara inte överläppen svullnar upp efter piercingen med tanke på att du ska gå Lucia på kvällen, fnisselifniss!!!

Anonym sa...

Ja du Frida ,vi tycker osså att det e jättemysigt att ha dej här.Så vi undrar om du inte kan stanna till söndag,för du har väl ändå inget särskilt för dej????
P.O.K. Mormor o Peps.

Anonym sa...

hallå ja. allt bra vännen? hur känns det i läppen nu?
hoppas allt e bra!!
ta väl hand om dig!!

kram rikard o jessica