fredag 28 november 2008

Adrenaline.

Härligt med fredag!

Det var dans på skolan idag.. trevligt bortsett från att man får ta i alla killars svettiga händer! :O
usch! Jag har nog tvättat händerna 10 gånger nu!


Nu är jag bara henna och tar det lite lugnt.. har druckit lite av min efterlängtade Glögg.. mmmm..

Jag ska snart städa upp lite.. men ska slappa en liten stund till......

Igår fick jag ett av mina panikryck.. jag beordrade Johanna att sätta i min hårförlängning. Det passade bra eftersom det är Magasinet idag.. då blir man extra tjusig! Jag förlängde också håret på Johanna.. ett jäkla pill! men det blev väldigt bra! :)


HAJ!
/fw .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Frida!

Stackars killar ! Förstår du inte att dom blir nervösa när dom ska dansa med snygga tjejer.De e ju därför dom svettas.Jag har faktiskt inte sett dej idag.Jag trodde att ni bara var på Forum på fredagarna!! E de fortsatt dans ikväll???? Isåfall får du ha de jätte kul.Rocka fett eller vad ni säjer.POK från Mormor.

Zezzanpezzan sa...

Där finns väl saker på killar
som är räligare än händerna...
Fötterna tex. ;o)
Ja ni får ha det så himla kul på Magget ikvälloch se till att grabbarna håller tassarna borta...hihi!
POK