tisdag 25 november 2008

Nu är det fixat!

Nu har jag fixat så att ALLA kan kommentera på min blogg! :D



Skulle egentligen bara meddela detta.. Nu ska jag plugga lite inför det lilla litteraturprovet som jag ska skriva imorgon. Jag ska sova inne hos mamma inatt eftersom pappa inte lyckades fånga den lilla läskiga spindeln som gömmer sig på mitt rum!! Jag måste bli av med min fobi!
Såhär vill jag kunna göra..




Fast här går gränsen! Detta måste jag ej vänja mig vid!


usch... nu kryper det i hela kroppen.. aja.. ha det bra allesammans!

fw .

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma här! Så bra att du fått till anonymknappen så folk utan bloggar kan lämna kommentarer!!!!! Pappa vågade nog inte ta den, eller va tror du gumman???

Anonym sa...

Ush ja. Vissa spindlar ÄR äckliga. Men undrar vem som är räddast egentligen? Vi eller spindeln?
Jag tror det är vi fniss
Kramen snäckan
ps. Bra du fixa till knappen. Omständigt att logga in varje gång jag kommenterar hos dej.Ds

Anonym sa...

SVAR:
Jag tror INTE pappa vågade ta den! muhahaha! :D

Jo, farmor.. jag är stolt över mig själv för imorse dammsög jag upp spindeln! POWER!!

Anonym sa...

Tjena din TRAMSEHOSSA!!!!

Nu får vi bara hoppas att spindeln inte hittar ut ur
dammsugarröret....MUUUUHUUUHAAAAA.
Håret blev jättesnyggt,fast det har jag ju redan sagt,när vi träffades på DEN STÖRSTA SKOLAN mitt i stan S:S:G:alltså....Krammar från Mormor.

Anonym sa...

Tjena din TRAMSEHOSSA!!!!

Nu får vi bara hoppas att spindeln inte hittar ut ur
dammsugarröret....MUUUUHUUUHAAAAA.
Håret blev jättesnyggt,fast det har jag ju redan sagt,när vi träffades på DEN STÖRSTA SKOLAN mitt i stan S:S:G:alltså....Krammar från Mormor.