torsdag 20 november 2008

Kallt, regn och blåst.. men ett glatt humör! :)

Idag har jag haft oerhört roligt! Var i köket på Forum och donade.. tycker mycket mer om att vara i köket än att vara i serveringen!

Efter skolan träffade jag Johanna en liten stund.. Fick bokat tid för klippning på Nikita imorgon 17:50! niceniiice!

Denna helgen ska spenderas med Michelle.. mycket trevligt! Ringde hem till henne innan men då låg hon fan ta mig och sov! :O haha

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.. hoppas inte det blir allt för hektiskt imorgon.. men lite stressigt får det gärna vara.. hellre det än att man inte har något att göra. jag kanske var lite otydlig.. jag ska vara i köket imorgon och då är restaurangen öppen. Idag har vi varit i köket och förberett allt som går att förbereda inför imorgon! yepp!

nej, om man skulle ta och duscha nu?

ha det gytt!

/Frida .

Inga kommentarer: