fredag 31 oktober 2008

Happy Halloween!


Vet ni vad jag har lust för? Jag vill ringa några kompisar och sen vill jag att vi ska klä ut oss läskigt och sen gå runt och knacka på dörrar och skrika "BUS ELLER GODIS!!" när de öppnar. Det är gytt sen på kvällen när man sitter hemma med en massa godis som man bara trycker in i flabben! haha


men nu är det ju så att jag är 17 år. Då passar det sig inte att leka "Bus eller godis", även om jag gärna hade velat ;)


Idag skulle jag egentligen på Halloweenfest hos Karin i min klass. Blir dock inte av eftersom jag faktiskt inte mår något vidare.. sen är jag inte på festhumör heller och den senaste bussen går från Klörup 22:30.. känns lite onödigt faktiskt.


Kvällen ska jag spendera hos Katie. Vi ska väl mest kolla film och jag kommer antagligen förpesta henne med mitt gafflande haha! Gaffla= Babbla (på skånska)


Vid 16-tiden kommer Johanna in en sväng för att visa sina nybyggda naglar. Gissa om jag är avundsjuk?! =0 Nog för att jag har en del riksdaler inne på mitt konto men det är inte så smidigt att ha byggda naglar i kok-yrket.. piercing är heller inget bra alternativ.. haha vafan?! xD


nej, kära vänner.. nu ska jag fixa till mig lite. Funderar starkt på att bränna en ny skiva.


återkommer..


HAJ!


2 kommentarer:

Anita o Uno sa...

Jamen Frida,du skulle ju ta det lugnt. Jag läser ju att du har mycket i göringen eller?
Ja det är skönt attvara en Widerbergare(skämt)Ha nu en mysig helg och ät mycket godis(smaskens. Det finns ju att köpa och det är ingen åldersgräns.
Kram/Farmor

Zezzanpezzan sa...

Ja ibland är det mysigt att bara ta det lugnt och mysa i soffan istället för att partaja!
Sånna där naglar är det ändå bara en massa bry med så strunta i det. Dyrt är det oxå! Och piercing, Frida, nääääääää, lägg ner! Du är vacker som du är!!! Puss från mamma!