fredag 31 oktober 2008

Min och Katies Disney o Ben&Jerry kväll!



Kvällen var mycket trevlig! Blev dock inte så mycket Disney.. Vi såg "Ronja rövardotter", "Det femte elementet" och sen lite på "Lejonkungen". Anledningen till att det inte blev så mycket Disneyfilmer var att Katiesd VHS pajade och tuggade i sönder min älskade
"Herkules" :´( hahahahha moaaah! de flesta disneyfilmerna var ju på band.. mumumu.
men det var trevligt ändå! :D




Katie är söt! Själv ser man litt sleten ut ^^





haha självklart är det jag som ska vara haggig och äta en halv liter Ben&Jerry glass! :P Katie är mer vettig och tar en mindre burk.. men jag har alltid gillat att äta.. speciellt sötsaker! x)

2 kommentarer:

Anita o Uno sa...

Ja du Frida. Ni såg ut att ha mysigt. Du ser väl inte sleten ut.Tvärtom.
Jag har en mumsig länk till dej om en tjej som läser till Konditor och hon lägger in goa recept och tips.Håll tillgodo!http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.3067581
Kram

Zezzanpezzan sa...

Mm, mumsiga, schmaschkiga saker där på bordet! Pappa och jag tryckte i oss ostbågar o chips framför Idol. Såååå gott det var! Men det är bara för man äter det så himla sällan som det smakar!!! :o)